Radka Koláčná

Jóga mi vstoupila do života již před 14 lety. Zpočátku pro mne byla především prostředkem pro zlepšení fyzického zdraví, postupně jsem objevila i její další rozměry: pozitivní vliv na psychiku, umění relaxovat, její duchovní rozměr. Velký dík patří mé dlouholeté lektorce Lence Robinson, která je dodnes učitelkou na mé cestě jógy.
Základní lektorský kurz jsem absolvovala v roce 2009 v Praze. Seznámila jsem se především s tradičními  jógovými tématy, vycházejícími z Pataňdžalího osmidílné cesty jógy, tj.etickými a morálními pravidly a základy vlastního cvičení jógy.
Individuální jógovou terapii jsem později studovala v jižní Indii u učitele Sajiho. Ta se zaměřuje především na prevenci civilizačních chorob a rovněž pomáhá s léčením projevů těchto onemocnění.
Meditaci a práci s myslí jsem poznávala v severní Indii v Z Meditation centru s učitelem Ajayem Kaapoorem.
Sestavu Hormonální jógové terapie jsem se v roce 2016 naučila pod vedením brazilské lektorky Dinah Rodrigues. Pravidelné cvičení této sestavy působí masážně na žlázy s vnitřní sekrecí a tím je podporována přirozená produkce hormonů v těle.
V průběhu let jsem absolvovala spoustu jógových a meditačních seminářů a workshopů, které mne velmi obohatily a ze kterých dnes rovněž vycházím při vedení mých jógových lekcí i seminářů.

Pravidelné lekce:

úterý 17:00 – 18:15 Jemná hatha jóga

Jste v práci v jednom kole ? Potřebujete vyvážit každodenní stres a napětí ? Toužíte  alespoň na chvíli “vypnout” ? Pokud ano,  přijměte prosím pozvání na podvečerní lekci jemné jógy, při které si uvolníte a protáhnete celé tělo, zklidníte svoji mysl a domů se vrátíte odpočinutí a příjemně naladění.

Lekce je vedena v klidném tempu. Začínáme krátkou relaxací a přes jemné zahřívací cviky plynule přejdeme k jednoduchým pozicím těla (ásanám). Důraz klademe na náš dech, správnost provedení a výdrž v každé pozici. Ásany prokládáme relaxačními pozicemi pro zklidnění, kdy pozice doznívají a zvyšují se jejich účinky. V závěru každé lekce se zaměříme na náš dech (pránájáma) a celý blok zakončíme řízenou relaxací.

Cvičení je vhodné téměř pro každého bez ohledu na věk a tělesnou kondici.